aktualność

Zawiadomienie o wstrzymaniu biegu terminów załatwiania wszystkich spraw

Opublikowano: 23/03/2021

Na podstawie art. 15 zzzzzn1 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. 2020.1842. tj. z późn.zm.),

zawiadamiam

o wstrzymaniu biegu terminów załatwiania wszystkich spraw, prowadzonych w Starostwie powiatowym w Kamiennej Górze

w okresie od 23 marca 2021 r. do  21 kwietnia 2021 r.

Uzasadnienie

Zgodnie z art.  15zzzzzn1 ust. 1  ww. ustawy  W okresie obowiązywania stanu epidemii ogłoszonego z powodu COVID-19 organ administracji publicznej może wstrzymać bieg terminów załatwiania spraw na okres nie dłuższy niż 30 dni, o czym zawiadamia strony. Art. 15 zzzzznust. 2 ww. ustawy stanowi, że: zawiadomienie, o którym mowa w ust. 1, następuje poprzez umieszczenie go przez organ administracji publicznej w Biuletynie Informacji Publicznej na swojej stronie podmiotowej, na swojej stronie internetowej oraz w widocznym miejscu w swojej siedzibie.

Jednocześnie informuję, że zgodnie z art. 15 zzzzzn1 ust. 3 i ust. 4 wyżej powołanej ustawy:

- czynności dokonane przez organ administracji publicznej w okresie, o którym mowa w ust. 1, są skuteczne, pod warunkiem poinformowania o nich stron;

- ogłoszenie niniejszego zawiadomienia wyłącza wywodzenie wobec organu administracji publicznej środków prawnych dotyczących bezczynności, przewlekłości lub naruszenia prawa strony do rozpoznania sprawy bez uzasadnionej zwłoki;

- wstrzymanie biegu terminów załatwiania spraw dotyczy także spraw, do których stosuje się przepisy o milczącym załatwieniu sprawy.

 

/-/ Jarosław Gęborys

Starosta Kamiennogórski

 

Pliki do pobrania: